Ny blogg

Välkommen hit!
Jag tappade verkligen blogglusten i vintras men nu har den kommit tillbaka så jag tänkte starta en helt ny blogg (igen) för att mitt liv har förändrats så mycket då jag både har slutat skolan och flyttat. Och nu har vi internet i huset så jag slipper mobilblogga och jag skulle tro att inspirationen håller sig vid liv mycket längre tack vare det.

Jag och min pojkvän flyttade till ett mysigt hus en mil utanför Askersund i våras så det kommer troligtvis dyka upp mycket inredningsrelaterade inlägg i den här bloggen. Annars är det väl det gamla vanliga! Hoppas alla läsare hänger med till den här nya bloggen!






nicolinda.blogg.se
10 October, kl. 11:49 | Blogg; http://nicolinda.blogg.se/

Vad kul! Raderade du innehållet för denna blogg och la in allting nytt? Eller flyttade du ditt bloggnamn till den andra bloggen? :) Åh vad underbar att flytta till hus med mannen din. Önskar er allt gott ♡

Svar: Jag raderade allt i den här bloggen bara. Skönt med en nystart :)Åh tack söta du<3
Amanda Johansson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback